Bizde iki isim koymak yok yani kim istese yapa bilir ama cogunluk tek isim .. simdi benim esim Tunar ismini koyalim dedi (bu arada tunar isminide ben buldum😅) bende yanina Arslan ekledim Tunar Arslan diye ama kime soyluyorum guluyor esimde istemiyor iki isim offf ne yapacagimi bilmiyorum bu ismide cok sevdim ama 🙁😒