Glchnn Merhaba sevgili anneler. 38 haftalık hamileyim, hala isim konusunda netleşemedik. Sizce hangi isim? Kıvanç? Teoman?
Rumrumrum İkisine kıyasla kıvanç daha güzel duruyor bence ama yanına ikinci isimde koyabilirsiniz kıvancın yanına çok güzel yakışan isimler var
Glchnn Rumrumrum Tek isim koymayı düşünüyoruz, çok uzun ve zor olmaması açısından ama tabi olabilir 😊