Esilaminel Merhaba. 39 yaşındayım. 14+ 5 deyiz. Çok şükür kanama, düşük gibi hiçbir sıkıntım olmadı. Yaştan dolayı ikili testim kötü çıktı. Nifty test yaptırdım gecen cuma sonucu geldi. Temiz çıktı. Darısı sizin başınıza. Sağlıcakla bebeklerimize kavusuruz inşaallah 😊