Karaaslan Kaç haftalikta doğuma başlanmali . 3 haftalikkene gidilirmi yoksa 4. Haftadami baslanlamali degisik bir surec cunku kimyasal diş gebelik vs muhabbetlerinden doLayi
gamzosgamzos Karaaslan 7.haftayi bekliyorum kanama falan olmadigi surece erken gidince her hafta çağırıyorlar bu pandemi surecinde her hafta gitmek istemedim
Dilekcnkn Karaaslan 4. Haftalıkken gittim daha doğrusu öyleymiş keseyi gördük sonra ertesi hafta bebeği gördük bir sonraki hafta ise kalp atışı sonra rahatladım zaten yani değişik bir durum insan gerçekten sabırsızlanıyor ama yinede en ideali 6 hafta olabilir 😊
Eliif_61 Karaaslan evet 4 hafta erken doktora gitmek için çünkü 5 ila 6 haftada kese oluşmuş olur 4 haftada sadece HCG değerine bakarlar