Birkuzucukbeklerken deno1 30. Haftadan sonra almaya başladı canım ben bebeğinin durumu iyiyse kilo almaman daha iyi şu an
Birkuzucukbeklerken deno1 bebeğinin gelişiminde sorun yoksa korkma canım 36+5 oldum toplamda 4 kilo Aldım şimdiye kadar ve bunun 2630 gramı kızımın kilosuydu gecen hafta gittiğimde çarşamba günü tekrar kontrolüm var bakalım ne kadar olduk 🤭🤭🤭
AlyaEkmen_ deno1 19+0 dayım bende henüz hiç kilo almadım herşeyimiz normal doktor aksine çok iyi gidiyorsun diyor sağlıklı beslenme önemli bebek gelişimi güzel ise sizin kilonuzun bir önemi yok 👶🤰
Demojna deno1 ben o haftalarda kilo vermiştim kusmaktan 😞 ama 5.aydan sonra almaya başladım şu an 33+3üm ve 11 kilo aldım. Bence dert etme alırsın sen de. Alınca da nasıl vercem diye dertleniyor insan
deno1 Birkuzucukbeklerken sorcam doktora canım bakalım gelisimi nasılmış bende şaşırdım demekki bünye😊