Merhaba kızlar 34haftalık hamileyim bebek bezi almak istiyorum Prima almaya karar verdim 70 li olan paketten 1 adet mi almalıyım ilk aşama için yoksa 2 adet mi karar veremedim . Bu arada önerebileceğiniz ıslak mendil markaları nelerdir fikirlerinize ihtiyacım var 🙏