Arkadaşlar tecrübelerinize veya bilginize dayanarak soruyorm. Herhangibir rahatsızlığım yok sizce hangisini seçmeliyim. Bugün muayeneye gittim cumaya sezeryan olucam hangisini olsam karar veremedim. Doktorda nst ye girmeyi unutmuşum birde bi sıkıntı teşkil eder mi??