mhlady_2021 bende hemen dogsun diye 36 dan sonra yapmadigim şeyler yaptim 🤭 egil kalk merdiven in cik hergun yuruyus elle yer sil ama 40 haftaya kadar gelmedi. Sanki 36dan sonra her an gelecekmis gibi hissediyor insan. Benim son 1 hafta şöyle bir belirtim oldu, çiş yaparken inanilmaz zorlaniyordum. Bebegin kafasi kanala girdiği için kesik kesik çiş yapıyordum vajinada inanilmaz bir baski oluşmuştu ve yürümekte zorlanıyordum. Birde kafasiyla vurduğunda sanki asagidan cikacak gibi oluyordu herkeste ayni olmaz elbette ama aklınızda bulunsun.😊