mavi_kus enteresan geçen youtube videosunda da 27-28. Haftalarda artık dikkat edilmeli diyordu. Uygulamasi ile celismis Banu hocam 😊
1prenses_annesii Sırt üstü yatmak agirlastıktan sonra ki ben 25′e girdim 3 haftadır sırt üstü yatarken nefes alış verişim zorlanmaya başladı, sola ya da sağa yatmak özellikle hamile yastığı ile çok iyi geliyor. Herkes de aynı olmayabilir tabii spesifik su hafta degil bence ama bebek ağırlastikça bele baskı yapıyormuş, kalbe giden damarlara kadar etkiliyormuş benim gibi sizde rahatsızlık hissederseniz ona göre şekillendirin uykunuzu da 😊 zaten uykusuz geceler geliyor en doğru pozisyon şimdilik cok önemli 😇