milayerli Nasılsınız ikili test yaptırdınız mı? Cinsiyet tahmini alanlar oldu mu? Benim tiksinmelerim devam ediyor 11+5iz ama ultrasonda 12+3 çıktı bebeğim ve %90 erkek dedi pipiyi gördük 🙈 ikili testimde haftaya çıkacakmış 🤭
cahillesohbetikestim milayerli sağsalim gelsin inşallah oğlunuz bizde 13. Haftada öğrenmiştik oğlumuzun olacağını ikili testimizin sonuca da yeni çıktı tertemiz çok şükür 15+2 yiz şuan biraz önden gidiyor benimki 🧿😊💙
FundaCeylan milayerli 12+3 haftalığım bende cuma yaptırdım ama sonuç çok geç çıkcakmış 3 hafta sonra çıkcak dediler cinsiyet tahmini de 10. Haftadan beri erkek tahmin ediyo ama emin de değilim diyo açıkçası bende pipiyi görmeden emin olamıyorum şimdiye kadar muayenelerde de henüz pipiyi görmedim bebek göstermedi doktor neye göre tahmin etti anlamadım
milayerli cahillesohbetikestim masallah benim oğlumda önden gidiyor 5 gun 😊 bulantılarınız olmus muydu acaba geçecek Mi benimde o haftalarda merak ediyorum 🤭
Fabulousmom 11+4 olduk 🥰 yarın gideceğim ikili test için Allah izin verirse. Aç tok farkediyor mu kan alacaklar ya?
milayerli FundaCeylan devlette mi yaptırdınız 3 hafta neymiş öyle 🙈10.hafta biraz erken sanki tahmin icin siz en iyisi 15-16.haftaları bekleyin net olması icin
Bebegimveben0811- milayerli ben de 13 +1 ikili test sonucu risksiz geldi elhamdülillah geçen hafta gittiğimiz de doktor uyuyo dedi 3 eylül de bida gidicem insAllah o zaman öğrenicem hepimiz bebeklerimizi sağlıklı hayırı bi skeilde kucağımiza alalım 💛
milayerli Bebegimveben0811- çok şükür bizimde temiz çıkar insallah 😊 3 eylulde gösterir umarım bebisiniz insan çok merak ediyor 🙈 açıkçası ben alışveriş icin duramıyorum 🤭
Merveikratanem milayerli 13+3 ikizlerim ikili testimi yaptırdım şimdiye kadar hiç tahmin etmedi doktorum bu cuma gidecem o zaman soracam cinsiyetlerini
milayerli Merveikratanem ikiz bebeklere ikili tarama vs yapılmıyor diye biliyordum sonuç yanıltıcı oluyor diye?
Mucizemm18 Bende 11+6 bugün kontrolum vardı cinsiyet şimdi belli olmaz deyip bakmadı bile, o yüzden özele gitcem inşallah öğrenirim
cahillesohbetikestim milayerli geçti geçti merak etmeyin 12. Haftanın sonunda geçmişti şimdi çok rahatız çok şükür 😊
FundaCeylan milayerli ikili testi devlette yaptırdım ama normalde hep özele gidiyorum 12+1de de cinsiyet hakkında net bilgi alamadık 3 hafta sonra tekrar gitcez doktora belki bu sefer görürüz bakalım
Bebegimveben0811- milayerli ortak renkler den alıyorum biseyler 🤭 eminim güzel çıkacak sonuclariniz 🌸💛
Merveikratanem milayerli yok canım yapılıyor ikisinide ayrı test yapılıyor ikisininde sonuçları a fetüsü b fetüsü diye herşeyi yazıyor ense kalınlığına kadar haftaları bir kan tahlili ile ultrasona uygumlu
Lulikli Benim de cumartesi günü bakalım 11+5te tarama testi ve inşallah cinsiyete dair bir takım tahminler almayı umuyorum 😅 inşallah hepimiz sağlıklı sonuçlarımızı alırız tarama testinde kızlar 💐