ahsennurbenli Elazığ da fethi hanay’a giden arkadaşlar. Doktor cinsiyet tahminini doğru yapmış mıydı 🙈🥰 kontrolüme daha 2 hafta var en son 16.haftada %99 kız demişti ama göstermediği için içimde erkek de olabilir düşüncesi beni uyutmuyor ☺️
Asem ahsennurbenli bana da 15. Haftada kız demişti şimdi 19. Haftadayız değişmedi 😊 hayırlısı ile kucağımıza alalım inşallah 🙏
ahsennurbenli Asem Amiiin inşallah canım 🤲🏻 1 haftamız kaldı 20. Haftada ayrıntılı ultrasona gideceğiz 🥰 İnşallah gösterir artık arkasını dönmez 🙈🥰