alparslan6610 12+3 de erkeğe benziyor dedi bugün kesin erkek dedi pipisi gösterdi 🙈 3 hafta sonra ğçlü tarama İçin randevu verdi sizlerde durumlar nasıl
Aslhn12 alparslan6610 aboo valla benim ilk gebeliğim taa cinsiyetini öğrenmeye 20. Haftada gitmiştim😅😅😅 böyle erkenden gidip öğrenenleri görünce maşallah diyorum😍
alparslan6610 Aslhn12 ilk gebeliğim de ben de 20. Hafta da öğrendim bunda özele gidiyorum daha ayrıntılı başlıyo rekliyle bakıyorum o yüzden erken belli oluyo canım