elfimiz-9800 İkili taramada bebesi çok hareketli olupta uygun pozisyon yakalanamadığı için tarama yaptıramayan oldu mu olduysa sonra ne yaptınız?
[silindi] elfimiz-9800 ahh ah ben bacım ben 😅 ama çok hareketli olduğu için değill gitti gömüldü aşağıya uygun pozisyonda da değildi doktor ölçemedi 🤦🏻♀️ Ayın 12 sinde gitmiştim bu cumaya yine randevu aldım bu sefer bayan doktora gidicem bebeğim inatsa bende inadım 💪🏻😅😅
elfimiz-9800 [silindi] benim 13.haftam haftaya son artık inşallah ölçebilirler inşallah seninkinide ölçebilirler sağlıklı olsunlarda yeter ki geç olsun güç olmasın ♥️