Kkync Ben aslında Hazel istiyordum ama eşim Hazal konusunda çok ısrarcı. Kulağa nasıl geliyor kızlar fikir alabilir miyim 😊
Kkync Enesefe Siz karar verebildiniz mi.? Biz bu isim konusunda çok zor anlaştık ya kabul ettiremiyorum beğendiğim isimleri 😁
Enesefe Kkync doğumuna tam 7 gün var ve ortada isim yok ne olacak bilmiyirm güya ben koyacak tim ama eşime isimleri söylediğimde farklı şeyler söyleyip caydiriyor
Kkync Papatyal hem de çok zor insan bıkıyor bir türlü içine sindiremiyor. Erkekte Ateş Mirza Yekta Mete çok hoş isimler . İnşallah içine sineni bulursun 😊
Kkync Enesefe Benimki de modern isimlere çok karşı o ne öyle deyip duruyor 😩 ben hazel diyordum onu da hazal a çevirdi ama çok yaklaştık bu sefer 😂
Kkync bbestw yaa ne güzel canım ismiyle yaşasın inşallah . Nasipse ekim sonu kasım başı gibi doğum olacak . Sonbaharda doğacağı için ismin anlamıyla da uyumlu geldi bize 😊
bbestw Kkync evet canım tam mevsimine uygun olur seninki 😊 benm doğumum ağustos sonu kısmetse.. genelde ilk duyana kaba geliyor hazal ismi ama biz alıştık artık konusurken adınla hitap ediyoruz
Littlemisssunshine Hazel ingilizcede ela demektir. Bence güzel bir isim. Hazal daha bilindik bir isim. Ben olsam hazal koyardım yine de. Tercih sizin. Bu arada biz de isme karar veremedik hala.. asya ya da doğa arasında gidip geliyoruz şimdilerde de
Kkync Littlemisssunshine Doğa yı ben de çok düşündüm ama çağırırken dua gibi anlaşılıyor dediler vazgeçirdiler . Herkesin bir yorumu oluyor isim konusunda. Ama doğa çok hoş bir isim . Teşekkürler yorumunuz için 😊