Mihriban00 Kızlar ablalar aranızda erken dogum yapan varmı bana 34 haftalıkken alcaz dediler cok korkuyorum boyle erken dogurup bebegini kucagına alan varmi yardım edin nolur
Ilkayy Mihriban00 neden 34 haftalıken alıcaklar canım. Korkma bebişin yaşam sınırında. 27 haftalık doğuranlar var sağlıklı
Gmsyusra Mihriban00 Ben doğurdum canım daha öncesinden 4 tane ciğer geliştirici vurunmuştuk ciğerleri geliştiği için almadılar
ilkgozagrimhavinim Mihriban00 yaşam sınırını geçeli çok olmuş, o haftada doğup küveze girmeyen bebişler bile var siz içinizi ferah tutun allahın izniyle hiçbir şey olmaz🙏🏻
Ilkayy Mihriban00 anladım canım geçmiş olsun sağlıklı gelsin bebişin inşalalh. Tehlikeli bişey olsa doktorun bahsederdi zaten
Mihriban00 ilkgozagrimhavinim insallah dua edin nolur ben cok üzülüyor ve korkuyorum insallah bisey olmaz
Mihriban00 Polyannaa123 yok cnm vurulmadım vururlarmı bilmiyorum bisey demediler bu konu hakkında oylemi oluyor yani ignemi vurulmam gerek
Polyannaa123 Mihriban00 benim 31 haftalıkken erken doğum riskim vardı canım 4 tane iğne vurulmustum. Çocuğun ciğerleri gelişsin doğarsa kuvezde fazla kalmasın diye. Istersen doktoruna bir sor belki senin haftan benimkine göre daha ileride olduğu için gerek duymamislardir
Mihriban00 Polyannaa123 tamam canım cok tesekkur ederim ben bunu mutlaka sorcam öğrencem kesin 34 yada 35 ken alcaz dedi sagligi yerinde olsunda napym kuvezde kalırsa ama gonlum hic kalmasi taraftarı deqil
miniklerinannesi57 Mihriban00 34 hafta preklemsi (gebelik zehirlenmesi yada yüksek tansiyon) yüzünden sadece 8 gün kuvezde kaldı şimdi 2 yaşında kızım Allah nasip ederse 1 de oğlum olucak 27 haftayim aynı sıkıntım gene var. Üzme kendini strese sokma Allaha bırak.
Mihriban00 miniklerinannesi57 insallah cok tesekkur ederim ben göremessem kucagıma alamassam diye cok üzülüyorum duam allaha allah goruyor hayati tehlikem olarak goze aldim dogurmayı vazgecmedim insallah allah bana yardim eder
miniklerinannesi57 Mihriban00 sen hiç üzme canını bebeğinide kendini de strese sokma Allahim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin insallah🙏
Mihriban00 miniklerinannesi57 insallah canım allah razı olsun sendende duanıza ihtiyacim var rabbim senin bebeginide sag salim kucagına almayı nasip etsin insallah😊🙏