Alev_40 Kizlaaaar 36. dan sonra hurma yemeye basladiniz mi ? Yada neler yapiyorsunuz dogumu kolaylasdirmak icin ? Benim korkularim basladi bile….
Gonul_enes Alev_40 bende 3 bebemede biaey yapmadim, dogum icin, zaten kizimda oglumda erken dogdu 36+5 kizimi 36+7 de oglumu dogurdum,suan 3.ye hamileyim 36+4 yim bakalim ne vakit gelicek
Iremsude Alev_40 squat yapin her gun 4 tane hurma yiyin yurutus yapin yapabiliyorsaniz ben bacak agrimdan fazla yapamiyorum cabucak kasiyor ve dusucek gibi oluyorum tutunmasam desteksiz olsam dusucem de zaten iliskiden kacinmayin onunda cok faydasi varmis korkmayin kendinizi germeyin bizde 38+2 yiz dogum bekliyoruz nisan geldi ama bebek gelmek istemiyor😁😁