Kizlar kafam karistti simdi sgk ya gittim dogum parasi muhabbetini sordum 22+3 günlük hamileyim 1 bucuk haftasonra 24 haftalık olucam ve idare izne cikicam insallah ama sgk cikamazsin is yeri izin veriyorsa çıkabilirsin dedi ama kamu calisani oldgumu soyluyorum bu muhabnet nasil oluyor allah bullak oldu kafam net bilen cikan varsa bilgi verebilirmi ben 24 hftadan sonra calisamaz raporu alicam 32 haftaya kadar sonrasi nasil olusk bilen varmi ?