Ftmmmm
Benim suyum bildiğin affedersin de altına yapar gibi aktı. Daha da fazla.
Yatak ıslandı. Hastaneye gittim.
Hala akıyordu kıyafet verdiler hatta altım hep yaş oldu.
Ama bazılarında akıntı az oluyormuş.
Belli olmaz. Kontrolleri aksatmayın. En ufak şeyde gidin hastaneye.
Alttan muayene de merak etmeyin. Beni doğuma kadar sürekli kontrol ettiler anca 11 saat sonra doğum yaptım