Ilkayy cancağzım bak bu forumda ne insanlar var fesat ne insanlar var kendisini tanrı falan zannedip yargı dağıtıyor aklınca,ne insanlar var gerçekten anlayıp destek olmaya çalışıyor ama hangisi olursa olsun çok da insanların söylediklerinden etkilenme,senin içine ne sinecekse onu yap.Kimse senin yerine doğurmayacak,bakmayacak kimse de senin ne zorluklar ne acılar çektiğini anlamayacak.Benim doktorum ilk gittiğimde ben normal doğum taraftarıyım seni de sezeryan düşünüyorsan normal doğuma ikna edeceğim haberin olsun demişti.son randevumda bana dediği şu;sende hiçbir şeyi riske atmak istemiyorum çok zor bir gebelik geçirdin,bu bebeği sağlıklıca kucağında göreyim başka bir şey istemiyorum.gel sana sezeryan yapalım,normal doğum demicem ama sen istersen normal doğum orası ayrı dedi.Hatta normal doğumu düşünebilirim belki dedim yok yok sezeryan olacaksın dedi.Doktor bile psikolojimi anlamış,çevremdekiler de anlamaz onu bunu bahane edip şöyle kötü böyle kötü diyorlarsa bu da onların insafsızlığı boşver gitsin.Herkesin bünyesi farklı,iyileşme süreci yaşayacakları farklı.Baya uzun oldu ama takma kimseyi lütfen,evladını kucağına sağlıklıca almayı nasip etsin Rabbim🤲🏻