Herkese merhaba hanımlar ailemin yanına geldim düğünümüz olduğu için hamilelikten önce zaten alerjik bir bünyem vardı hava değişimi yine etkiledi dünden beri aralıksız burun akıntısı ve hapşırma başka bir hicbirseyim yok ama artık hapşırmaktan karnımın içi acıyor bebeğimin hareketleri gayet iyi nolur nasıl geçer önerisi olan yazsın