Civcivim000 Pinar29 yanılma payı olduğu için sonra sıkıntı yaşamamak adına söylemek istemiyo sanırım bazısı sağlıklı olsun da biraz geç öğrenelim bişey olmaz insan tabi merak ediyor illa ki ama üzülmeyin öğrenirsiniz bikaç haftaya
Pinar29 Civcivim000 yani orasi ole tabi ki kiz da olsa erkekde olsa Allahtan saglikli olsunda gerisi onemli degil sadece merak ediyor insan
dertist Pinar29 ozaman sabretmekten baska care kalmiyo canim ben devlette sordugumda soyleyemeyiz demisti 13 haftamda