Pinar29 ya varya ömrümü yiyorlar bende çoğunluk devlete gidiyorum kalp atışını bile açmyolar resim yok sadece 1 kere 7 haftalıktı o kadar işte 20 haftalık hamileyim 2 kere gdebldm özele özel baya farklı bilgi veriyor içim rahatlıyor ama işte hep gdemem bende