Suzanne fena değil hastane, genelde gidenler memnun. Fakat çok övülüyor diye ben Asiye hanıma gittim hiç memnun kalmadım şahsen. Daha önce düşük yaptığımı söylememe rağmen yarım yamalak bilgi verdi bana. Ben pko olduğum için gebe kalmadan önce de gittim oraya, Derya hanımdan çok çok memnundum.
Ayrıca oraya gitme sebeplerimden biri de ekibin tamamının kadın olmasıydı, tesettürlü olduğum için bu benim bir hassasiyetim diyeyim, herkes aynı düşünmeyebilir. Fakat öğrendim ki anestezi uzmanlarından erkek olanlar varmış. Bir de hastane aşırı kalabalık, devlet hastanesi gibi, herkes dibdibe. O yüzden uzak olsa da artık Türkiye hastanesine gideceğim inşallah.