3lü tarama testi yaptırdım doktor biraz riskli dedi sonuçlar ama ben tam anlamıyorum dedi başka bir doktora yönlendirdi o da 3 lü test gereksiz bir şey neden yaptırdın dedi istiyorsan sıvı alalım bakalım dedi ama yaptırmak istemiyorum böyle bir şey yaşayıp sağlıklı doğum yapan varmi ilk gebeliğim pek bi bilgim yok