Gkc123 benim hep 1 hafta ondeydi 29dan beri de hep 2 hafta önde ama doktorum asla böyle konusmadi ki kuzenim ve gorumcemin de boyleydi. Bu haftalarda sizi boyle bir endiseye suruklemesi ne kadar dogru bilemedim, ben olsam doktoru bırakırdım sanırım, sizi psikolojik olarak rahatlatması gerekirken strese sokması sıkıntı bence