Kızlarcım merhaba. Adetim 1 hafta geçti. Geçen hafta pazartesi kan testim 3 çıkmıştı. Adetim gelmeyince perşembe yeniden kan verdim bu sefer 20 çıkmıştı. Pozitif diye düşünürken dün adet oldum. Sizce varmı yok mu :/ yarın doktora gideceğim ama başına gelen varmıdır ?