[silindi] sana bişey diyimmi kuzucum benim inan Varya eğer bişey olcak olsa ben yanmstm yeminle bak . Hamileliğimin 6 ayından beri annemdeyim tansiyon problemim vardı o zamanlar doktor kesinlikle yalnz kalmamam için tembihlemisti sıkı sıkı o yüzden esimlede babamın dukkkan bir olduğu için birlikte gidip geliyorlar ise aynı evden bizim kendi evimiz kaç aydır boş kaldı yani lafa geliyorum , demem o 6 ayımdan beri tansiyon problemi de eklenince ne ev işi yapıyorum ne bı markete ekmek almaya cikiyorum ne bı ne soyliyim sana yatak bile toplamiyorum yemekti oydu buydu herşeyi annem yapiyo bana hiç bişey yaptirmiyo dışarıda çıkmıyorum hiç aylardır yedi yirmi dört yatıyorum inan bak abartısız söylüyorum sana zaman geçsin diye uykuya vurur oldum arrk kendimi bazen psikolojim bozuluyo bı ağlama krizleri yaşıyorum ben böyle değildim bana noldu diye sonra yine yatmaya devam korkma hiç o yüzden sen çok çok iyisin yine