Tubikoo bebek yapmaya karar verdiğimizde doktor folik aside başlattı 19. Haftadayım hala kullanıyorum . Ayrıca günlük C vitamini ve omega-3 alıyorum. Haftalık B vitamini kalsiyum magnezyum çinko alıyorum.bunları hamilelikten önce de sürekli alıyordum çünkü yediğimiz besinlerin ihtiyacımız olan vitaminleri sağlamadığını düşünüyorum.