Annebaby kizimda 34 de nisanim geldi 15 gun yattim progestan kullandim 36+5 dogurdum,ilki erken diye birde uzun yola gitcem diye 2.gebeligimde doktorum 28.haftadan itibaren igne baslatti sonra o bitti 3gun sonra 36+7 oglum dogdu…suan 3.ye hamileyim 36+4 um bu doktorum hicccccv bisey vermedi dogumu geciktirmek icin, zaten 36.hafyati doldurdumya sikintim yok