Merhabalar hanımlar,
Bugün yaşadığım mahallenin sağlık ocağına ilk defa gittim tetanoz aşısı oradan yapıldığı için.. hemşire bana bir sürü tarih çıkardı kan idrar tahlilleri yapılması gerekiyor diye. Daha önce de aramışlardı ama ben hastanem çok yeni yaptığı için o sonuçları kullanabileceklerini söyledim geçiştirdim bi nevi 🤣 diğer tarihlerdeki tahlilleri yaptırmak istemiyorum orada 🥺 pis çok kalabalık hiç kimse Türk değil ne idrar verebilirim ben orada ne kan almalarını isterim aşıyı bile zorla oldum 😔 gitmeyince noluyor kısacası 😶