Hanımlar merhaba 2 gün sonra 16. Haftamıza giriyoruz ama 2 haftadır hiç iştahım yok sürekli yatasım geliyo enerjim çekildi resmen. Üstelik doktorumun verdiği takviye vitamine rağmen. Var mı benim gibi olan çözümü olan ne yapsamda açılsa iştahım 😪 taktik verin bana kıdemli anneler 🤣