Mom526 Kızlar diş etlerim çok şişti..Fırçalarken kanıyor şuan elma yedim iki diş arasındaki diş eti fena kanıyor ve morardı bildiğiniz diş etim ne yapabilirim ,yardımcı olur musunuz?hamilelikten oluyor diyor internette 23 haftalik hamileyim
Neseay Mom526 bende de oluyor yumuşak diş fırçası kullanmalısın. Be fırçalarken minik yuvarlak hareketler yapmalısın görümcem diş hekimi bana bu şekilde tavsiye vermişti:)
elfmoom Mom526 nazikçe fırçalayın, en yumuşak diş fırçasını alabilirseniz harika olur.. parodontax çok iyi geliyor🙏🏻 ama en önemlisi bir sorun varsa diş eti tedavisi olmak gerekiyor
geucy Mom526 diş hekimi de bana diş ipi yapmamı önerdi, önce çok kanar zamanla azalır dedi. Ben bir de Hindistan cevizi yağıyla yağ çekme yapıyorum antibakteriyel olduğu için. Ağzıma alıp bir miktar çevirip tükürüyorum. Bir haftada baya bi düzelme oldu.
Minaminisi Mom526 evet 20 haftadsn sonra baslar genelde, kiminde daha erken başlar. Bende 22 haftalığım, her fırçalamada kanıyor. Soğuk suyla çalkalayın, rahat edersiniz, çabuk kesilir kanaması. Çözümü yok maalesef, son haftaya kadar gidiyo genelde. 😕
Mom526 Neseay şuan bir elma yedim bir tane diş eti kanıyor ve kanama durmuyor dış eti de morardı ne yapmam lazım yardımcı olur musunuz pamuğa limon sürüp koydum durmadı daha kanıyor:(
Neseay Mom526 parmağınla minik baskı yapabilirsin . Hamilelikte diş eti kanaması normal benim de normalde hiç olmazdı şimdi dikkat ettiğim halde fırçalarken bazen oluyor. Belki dişlerinde plak birikimini vardır bi doktora göstersen iyi olur temizlenmesi gerekebilir.