Beste16 Klccc Tabii ☺️ 1 yumurta 125 gr pudra şekeri 3,5 su bardağı un 1 çay bardağı nişasta 1 paket vanilya Tarçın ( isteğe bağlı ) Şekil verip pişirip soğutuyorsunuz şeker hamurlarını az suyla ıslatıp kurabiyeye yapıştırıyorsunuz ☺️
candanx ben de hiç bişey yapmam zaten pandemi var diyodum kapı süsü yaptırdım puset tülü aldım lohusa tacı terliği aldım mum ve anahtarlık sipariş vereceğim 30 ar tane şuan 32+2 yim gittikçe herşeye hevesleniyorum 😀🙈 böyle giderse doldurucam heryeri
Beyzus Mervekama makrome hediyelik düşündüm instagramda güzel ve uygun yapan bi sayfa buldum doğum yaklaşsın yaptıracağım inşallah 😊
leylasmomm dilancetinnn google’a hızlı resim yükle yazın ilk çıkan sayfadan yapıyorum ben. Fotoğrafı yüklüyorum sonra sayfa bir bağlantı veriyor onu kopyalayıp buraya yapıştırıyorum direk 😊
dilancetinnn leylasmomm o zaman Buda benim minik meleğim için yaptığım magnetler 🥰 [url=https://www.hizliresim.com/tbc3b19][img]https://i.hizliresim.com/tbc3b19.jpeg[/img][/url]
Butr354nf Mervekama ben küçük kolanya ve çikolata yaptirdim pademiden dolayı güzel bir hedye diye düşündüm