Almi4134 Valla dertliyim dostlar .. neye göre büyüyor neden büyüyor böyle bilmiyorum. 1 hafta öndeydi 3 olmuşuz normal istedikçe sezaryene dönüyor annesinin ballisi
Zeyyyn Almi4134 benimde 2 hafta önde ama doktor sezeryan filan demedi 🤣 inşallah olmaz normal istiyorum
Dilekcnkn Almi4134 Benimde 3 hafta öndeydi küçük oğlumda doktorum demişti yoğun bakıma girer falan 3 doktora daha gittim evet hafta büyük ama sorun olmaz dedi normal yaptım bizde kafa genetik büyük 😂😂
Zeyno78 Almi4134 Benim oğluma da kafası büyük önde gidiyor demişti. 4 kilo doğar, kafası büyük falan. Minicikti😂 kafası da gayet küçüktü. Nasıl neye göre ölçüyor lar anlamadım. O yüzden hiç inanmıyorum artık kafası büyük kilolu doğar demelerine.
Almi4134 Sebebi ne ola ki anlamadim durduramayip koca kafa olacak diye korkuyorum.. doktordaykken de o.ara söyledikleri seyleri kafamda geçirirken sormayı unutuyorum.. ohoo daldan dala konuyorum kafamın icinde
Almi4134 Dilekcnkn bana da yogun bakim falan dedi gozumu mu korkuttu bilmiyorum sezaryen diye de tutturdu doktorumu da değiştirmek istemiyorum ama seker ve kafa buyuk diye normal dogum istemiyor
Dilekcnkn Almi4134 Yani şeker olayını bilmiyorum şu an yanlış birşeyde demek istemiyorum ama bence başka doktorlarada gidin
Almi4134 Dilekcnkn teşekkür ederim bilmiyorum her gittiğimde bir sorun zaten bebek de dönmemiş. Artik cok moralim bozulmaya başladı
Almi4134 Zeyno78 bana da normal dogum zor iri kafayla dediler de yani benim canıma bağlı değil mi o millet 4 5 kilo normal doğuruyor eskiden sezaryen mi varmış he tutturmam çatık musait değilse
987123 Benim ikisinin de kafası normalden büyük ikisini de normal doğurdum yok sıvı birikimi dediler yok o yok bu çocuklar tokmak gibi kafaları da büyük müyük değil normal insan kafası acele etmeyin derim ben
Almi4134 987123 33. Haftadayim hep öndeydi ama bu hafta baya onde doktorla konuşuyorum benim adıma sezaryen dusunuyor ama bakalim 39a kadar bekleyecek sezaryen de olsa ben rica edixem bebegimde bur problem yoksa 1 hafta daha bekleticem
Zeyno78 Almi4134 Benim ilk doğum da 9 cm kist olduğu için mecburi sezaryen oldum. Eltim 4.500 gram normal doğurdu. Doktor kesinlikle çok önemli. Tabi ki normal doğuma uygunsa çatınız normal doğurun.
Almi4134 Zeyno78 cok teşekkür ederim bakalim tum belirtiler sezaryenden yana ama allahtan ümit kesilmez doğasını tercih ederim uygunsam