Alyaesmaa Bileğimdeki damara dokunup sayıyorum bir dakikada 112 atıyor normalde 80küsür atardı çok hızlı değilmi 100 üzeri. Kalp çarpıntısıda hissediyorum baş dönmeside sıcaktanmı çözemedim sizin nabzınız 1dakikada kaç atıyor
Sogancik Alyaesmaa Canım gebelikte biraz daha fazla atarmış nabız. Rahatsiz oluyorsan doktoruna söyle. Kardiyolojiye yönlendirir belki
Boncugummmm Alyaesmaa gecen gün bnmde çok fazLa arttımiştı lekelnmem olduydu tansiyonla birlkde cok yükselnişti üzüntüden mi bilemedim 120 cıktı biz hamılelerde bukdar nabz beklemıyorz dedıler korktum ogün
NurCeren00 Alyaesmaa gebelikte artabiliyor fakat b12 ni bi kontrol ettir derim. Benim b12 düştüğü zaman nabzım 140 lardan aşağı inmiyordu, çok yükselmişti. B12 takviyesiyle düzeldi
Hilalkorkmaz Alyaesmaa bende öyleyim gündüz 100 den asagı düşmüyor gecede 90 küsürlerde Harran bayılacak gibiyim hatta bir ara 200 gördüm bayıldım bu kadar yüksek bir daha olursa dedi doktor direk kardiyolojiye gitmen lazım
MMeltemmm Hilalkorkmaz canım bende bugün doktora sırf onun icin gittim kalp atislarim gun icinde birden hızlaniyor gunluk hayatimi cok etkiliyodu tansiyonumda asiri dusuyodu korktum bebege bse olur diye ama doktor gayet saglikli dedi 120ler normal hamilelikte dusuk nabizda olur hatta ölctu 9 a6 cikti nabizim normal dedi. Tansiyon dusuncede tuzlu seyler yeme icmede su ic uzan dedi tuzlu daha cok etkiler dedi kan ilaclarinida aksatma sakın ic dedi bana sende sıkma canini merak etme 🙂