Zuhre-45 Merhabalar ben 36+6 haftalığım ikinci sezeryanım olucak bugün gittim kan ve idrar aldılar çarşamba günü onların sonucuyla anesteziye git onaylat doktora git gün versin dediler bana hangi günü verirler acaba devlette sezeryan yapan tecrübeli anneler
Beyzalpay Zuhre-45 sanciniz falanmi cikti bilemiyorum ama bende devlete gdiyotum doktorum 39. Haftadan sonra alicam dedi
Zuhre-45 Beyzalpay yok hiç bişey çıkmadı önümüzdeki hafta içi bi güne verir dediler ama bilmiyorum yarın 37 oluyoruz
Zuhre-45 Beyzalpay banada 38in içinde alınır dediler çarşamba günü tekrar gidicem o zaman vericeklermiş gününü