Tugba_arslaan Balarisiii bulantılar başından beri bırakmıypr şuan 7+0′ım. 5 haftalıkken gitmiştim kesesini görmüştüm embriyoyu değil. onu da kalp atışını da insallah perşembe günü😇Normalde 7,8 hafta civarında gözüktüğü söyleniyor
Hatice-31 6+2 yarın inşallah kontrole gideceğim inşallah bebeği de kalp atışını da görürüm bulantılar çok kötü iştah sıfır ☹️
Gulsen-52 Kızlar yenı katıldım aranıza allahım hepimize sağlıklı doğum nasıp etsın Bel agrısı normal mi bu haftalarda
Merme Bu gün 7 haftalık oldum bende kese gözüktü cuma günü kontrolum var o gün de kalp atışı duyarsın dedi doktor