ozlem6610 premium care yenidoğana daha uygun. 0 numarası premeatüre bebeklere uygun. Bebek kakasını sıvı olarak yaptığı için premium care daha emişli. Islaklık göstergesi oluyor, kontrol yapmak daha kolay oluyor. Ebatları yeni doğana daha uygun. Prima pampers yeşil paketler ise daha uzun süre kuruluk sağlıyor. Hafif bir hoş kokusu var, diğeri yenidoğan olduğu için onda koku yok. Bide pamperslar daha uygun fiyat olarak. Ben zaten 15 gün anca kullandım kızımda, 15 gün sonra sıvı kaka olayı bitiyo gibi, düzeni oturduğu için. Ben prima uygulamasını kullanıyorım, orda puan biriktirip bedava bez aldığım zamanlar oldu. Fiş okuma uygulamasıda var, prima alışverişi yaptığınızda fişi okutuyosunuz, puanlar artıyo falan. Düşünürseniz yükseyin bence uygulamasını.