Tostosunannesiii yaaa ne tatli😍😍darisi basima Bende 12+1 de gitdim doktorum tahmin yapmadi dedi daha cok erken 18 haftada gel net bir sekilde goruruz simdi 15 haftaligim nasil dayanicam bilmiyorum sizde kimlerin tahmini tutdu?merak etdim😍banda tahminde bulundular ama kiz erkek dediler kafam karisdi hayirlisi olsun🙏🏻🥰🥰🥰🌷