Hilal-95 https://imgyukle.com/i/vnYeI Her ay kan veriyorum ve hep şu 3 sonucum aynı çıkıyor doktorum norml diyor güzel diyor ama anlamadm neden yani hiç değişmiyorda sürekli aynı seyrediyor hamılelıkden felanmı acaba 27 haftalığım sürekli aynı dahılıye normal diyor kadın doğum normal diyor sağlık ocağı normal dyor ama neden referans dışı ozaman 🤔🤔
merveacikgoz Hilal-95 hgb olan kan değeri seninki 12.5 gayet normal benimde 12.5 Bayanlarda ortalama olması gereken değer
Gulsah616161 Hilal-95 kanında lökosit var yani beyaz kan hücrelerin normal değer 0ila 7 iken sende yükselmiş ama cok yüksek değil sınırda WBC değerin bol su tüketin enfeksiyon olabiliyor bazen
Zeyneb12 Hilal-95 wbc vücuttaki enfeksiyon sizinki 11 çıkmış max 10 olması gerekiyor bu çok da büyük bir sorun değil. Zaten dahiliye doktorunuz dediyse içiniz rahat olsun. Bol su için beslenmenize dikkat edin
Hilal-95 Gulsah616161 idrarda cıkıyor o ya bol su içiyorum sürekli kafamı karıştırıyor ama teşekkür ederim 🤗
Hilal-95 Zeyneb12 ay cok su içiyorum zaten sürekli hepsi normal diyor içime sınmedi baska kadın doğuma da gittim oda normal diyor ama tuhaf geldı bana sınır oldum kendıme😅