Semaozturk öyle bir sonuç çıkarsa Eğer aldırma gibi bir düşüncen hiç yoksa Doğumuna kadar o psikoloji ile nasıl duracaksın. Bildiğim kadarıyla doktorlar da söylüyormuş aldırmayacaksan yaptırma diye insan öğrendiğinde hamilelik çok zor geçiyormuş düşükler felan oluyormuş. Bunlar sadece duyduklarım. İkili testin tek amacı down sendromu olup olmadığını bilmek başka birşeye bakılmıyor diye biliyorum. O Bebek yaşamayacaksa da kendiliğinden yaşamasın biz sebep olmayalım bunun vebali ve günahı daha büyük.