Ftmhz sütün damarlarında taşlaşmış aynısı bana oldu. Şuan kaldığın hastaneyi bilmiyorum ama devlet hastanelerindeki süt sağma makineleri cekim gücü çok kuvvetli . Ben özeldeydim bebeğim yoğun bakımdaydı özeldeki makine sütümü çekemedi. Yetersiz kaldı pompa fakan zaten sadece yara yaptı 🤷♀️ En son özeldeki doktora dedim devlette böyle bi makine varmış zaten hemşireler demişti bana da devletteki makineyi ben direk gitsem yardımcı olmazlar siz yönlendirirmisiniz dedim sağolsun hastanenin baş hemşiresi devlette yenidoğan da tanıdığı hemşire vardı gelsin sorun olmaz dedi gittim anlattı böyle böyle kullanıcan diye bende kullandım kendi biberonumu götürmüştüm zaten bi çekti ama masıl yavaş yavaş son ayara verdim . Tek bşr kere gitmeme rağmen süt damarlarım açıldı ve sütüm artık gelmeye başladı çok şükür . Sonra oğlumada yetti artık mama bile vermedim 😍 bundada sezeryan olucam yine böyle birşey olursa gider yine kullanırım. Satılanlara göre devletteki makineler daha iyi👍 Benim sütüm de damla damla geliyordu bir haftayı geçmişti Doğumun ama 10 bazen 20 cc olmuyordu sağınca 🤷♀️ Yeme içme artık kusuyordum onun faydası olmadı. Birde Hemşirem dayanabildiğin kadar sıcak suyla yıka masaj yap demişti göğüslerine 👍 sıcak duş ta iyi geliyor .