Bsrahb Kuzum coraspin kan sulandirmaya yarıyor oksapar ise pıhtılaşmayı önlüyor normalde bazı doktorlar 32 bazıları 34 bazıları da 36 haftada kesiyor çünkü bu haftalarda bebek yeterince geliştiği için kan akışı zaten gayet hızlı o yüzden biraktiriyorlar oksapari da doğumdan bir gün önce yoksa senin hayatın riske girer doğumdan sonra kanaman durmaz