benim ilk haftalarda çok bulantım olmadi en fazla 2 hafta olmuştu o da sadece uyutmuyordu gece kusmalarim oldu yani şuan 29+5 haftalik gebeyim ben hayatımda bu kadar kustuğumu hatırlamıyorum ishalim de var 1 haftadir çok fenayım doktora gittik bir sebep bulamadı iki gün önce bebek hareketlerini hissetmiyordum direk acile gittik kusma ve ishalden dolayı bebek susuz ve aç kalmış serum falan verdiler suan bir sıkıntımız yok ama bulantılar devam ediyor mide ekşimeleri vs. Ne yapmam gerekiyor artık kendimi zorluyorum kusmamak için 😔