Kızlar selam. Dünden beri geçmeyen baş ağrısı yaşıyorum. Ara ara böyle olurdu ama geçerdi şimdi geçmedi , uyudum uyandım hala devam ediyor. Özellikle sağ üst kaşımın üst tarafı ağrıyor. Bu arada 18+5.haftadayım bulantılarım bir hayli azalmıştı ama iki gündür bulantı kusma da yaşıyorum 🙇🏻♀️🤦🏻♀️ Sizce neden oluyordur bir fikri olan var mı?