Duygue ben herşeyi denedim şierac mustela ve bol sürdüm çatlamamak için bi ondan bi ondan yaptım bebe yağı vazalin bide frieoil ellerimin üstündede çıktı kaşıntı tahlil verdim temiz herşeyi sürdüğüm için olmuş çatlakların üstü kabarcık kabarcık su toplamış gibi bugün ayna tuttum öle inceledim ellerimin üstüde minik minik su toplamış gibi çünkü kalanı ellerime yedirdim demişlerdi her buldunu sürme die bendekide tedbir eğer okuyanlar var ise yavsiyem benim yaptığımı yapmayın mahvettim kendimi çatşak sorun olmaktan çıktı beni alerji yaptı sonucum bu kızlar sakin ben gibi sürekli değiştirmeyin en iyi çözüm bulmak için 😞🤲🏻🌸