Kızlar 37+6yım bugün. Yarın çatı muaynem var, dün akşamdan beri sanki kramp giriyor vajinadan içeri ve bıçak gibi keskin bir acı oluyor, sanki çişimi tutuyormuşumda oda itikliyormuş gibi. Anlatamıyorumda 😅 Düzenli olan bir şey değil ama ilk hissettiğimde resmen çığlık attım. Çok değişik bir acıydı. Bu yalancı sancı mı oluyor. Kasık bel ağrısı gibi değil. İlk hamileliğim sancı nasıl oluyorr lütfen yardıımm