Selamlar :)
20 Ağustos sabahı müthiş bir bel ağrısı İle uyandım .. akşam 6 gibi sadece belden vuran kasılmalar başladı düzensiz dakikalar İle acile gittik nst de sancılar düşük çıktı acil doktoru eve gönderdi dayanamazsan sıklaşırsa gel dedi .. gece 4 te zorla uyudum 5 te aynı sancıların saha şiddetlisi ile uyandım kasılmalar yine düzensiz daha şiddetli daha kısa aralıklarla … sabah 10 da hastane 2 cm açıklık olmuş acil yatış bebek makat gelişte idi planlanan sezeryan tarihi 30 Ağustos du ama benim kız anası gibi sabırsız 21 ağustosta yola çıktı :) ameliyat öncesi kan tahlilili için alınan kanlarım tam 3 kez pıhtılaştı ve süreç uzadı .. süreç uzadıkça sancılar benim için ciddi anlamda korkunç ve dayanılmazdı acı eşiğim çok düşüktür .. en son sancımda panik atakla birlikte ağlama krizini hatırlıyorum sonrası spinal sezeryan ve bebiş ciyaklaması .. :) planlanan tarihte gelseydi bu hafta heavy Metal konserinde çılgınlarca eğlenecektik :) dikiş ağrıları İle eğlendik şansımıza :) ama biz yine 40 uçurma eylemini bir konser veya motorcu partisinde taçlandıracağız bu küçük motorcuyu :) bu arada ben çok esmer bir kadınım eşim kumral kocamın genetiğine sağlık sarışın bir bebe doğurdum içimden çıkarttıklarını görmesen karıştırdılar derdim :)
acısı sancısı ne olursa olsun mucize bir his mucize bir olay umarım isteyen herkes bu duyguyu yaşar 37+ 4 te Aze Adige kızımız aramıza katıldı tüm evlatlarımızın şansı hayatı güzel olsun 🙏 anneliği tatmak isteyen adaylarımıza da sadece Allah kurtarsın diyebiliyorum 💖