Deletedmom93428 Kızlar hareket yavaşlığı ne demek nasıl bir şey 😊 36. Haftamdaym tam anlamıyorum nasıl bir ley yavaşlık Mesela günde 10 kez hareket etti ama hareketi yavaşsa sıkıntı mı?
Mavi34 Deletedmom93428 ben sormuştum doktora en ufak bir kipirtiyi da hareket olarak düşün dedi 26.hafta için günde en az 10 kez ama ileri haftalarda 2 saatte bir mutlaka hareket hissetmelisin dedi. Bebeğin duruşuna göre az çok zayıf veya güçlü hareket olabilir farketmez demişti