Kızlar yarin zaten kontrol günüm doktora gideceğim fakat son 4 gündür grip olmuşum birazda öksürük var acaba ondan mı yoksa bebek yerleştiği için mi sanki böyle adet olacakmış gibi kasik ağrıları mevcut geçen hafta pazartesi kalp atışını duymuştuk minigimizin endişelendim yarında tekrar doktora gideceğim sizlerde de var mı acaba